domingo, 9 de enero de 2011

DONANT LA CARA

Moltes voltes posen als nostres llavis paraules que no hem pronunciades i, de vegades, es tergiversa el que hem dit. Altres simplement s'ha comprés malament el que una persona ha expressat. No obstant, hi ha d'altres que, tot i trobar-se escrites i tots poder llegir-les, alguns malintencionats opten per afegir-hi paraules que no s'han escrit. I el que és més greu, agafen la via de la descalificació personal; de l'insult.

Esta ha sigut la situació que ha sorgit arrel de l'aparició a un diari digital d'un article que reproduix literalment un article d'opinió meu envers la similitud entre el recent cas d'Álvarez-Cascos i el cas de Martínez-Lucas que va ocòrrer ja fa uns anys a Nules.

No em molesta que critiquen la meua gestió de les regidories al capdavant de les quals em trobe, que critiquen la política que estem portant a terme des del PP de Nules, ni tan sols que critiquen les accions que he portat a terme com a president de la junta local de NNGG. El que no puc entendre i m'avergonyís profundament és observar com quatre veïns o veïnes del meu poble vulguen disfressar la realitat i intenten ferir amb insults personals, fent ús de mentides i calumnies per intentar desacreditar-me.

I dic bé; no ho puc entendre. A més, m'avergonyís profundament. Així mateix, ni una sola de les “meravelloses alabances” que em dediquen em farà recular el més mínim en tot allò que he fet, faig o faré.

De la meua vida personal, que diguen el que vullguen. Podran fer més o menys mal, sempre i quan diguen veritats, però les explicacions del que faig a la meua vida privada els les done als meus o, en tot cas, al de dalt. (Que no pensen que per ser un simple regidor tenen dret a escriure les mil i una barbaritats, com han dit. Eixe no és el concepte de llibertat que ens han ensenyat!!!). Tot i això, em sap mal que no lligen com cal les meues opinions polítiques i que distorsionen el que escric.

En cap moment he opinat de la gestió de Martínez-Lucas com alcalde. Mai he fet referència al que es va fer al llarg dels seus mandats. Tampoc es pot entendre al meu article cap falta de respecte cap a la seua persona; ni com a polític, ni com a ciutadà.

Ara bé, pense que la llibertat que tenim al viure a un país democràtic em permet fer les comparatives que estime oportunes. Més quan es tracta d'una entrada a un blog de caràcter personal, sense ànim revengista, maniàtic o de cap altre tipus.

Personalment, no estic d'acord amb aquelles persones que, de forma legal i lliure, decideixen constituir un nou partit polític independent amb l'única intenció d'assagetar el partit del qual han format part molts anys. Però això no vol dir que no ho respecte.

És molt trist que algunes persones no entenguen el concepte de LLIBERTAT d'opinió. I encara ho és més quan, des de l'anonimat, es dediquen a desqualificar a la persona i no a rebatre idees.

Afortunadament, el temps posa a tots al seu lloc. A mi em posarà al meu, i a ells també!

No hay comentarios:

Publicar un comentario